Polityka prywatności

§1
Zasady ogólne

1.    Polityka Prywatności określa zasady przetwarzana i ochrony danych osobowych Użytkowników przez Administratora Danych Osobowych (Usługodawcę w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przy wykorzystaniu witryny internetowej: www.omega-kancelaria.pl).
2.     Administratorem Danych Osobowych jest  OMEGA KANCELARIE PRAWNE SP. Z O. O. z siedzibą w Warszawie przy ul. Poznańskiej 3 lok. 18, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000382188, Kapitał Zakładowy: 300 000 zł, NIP 701-028-91-93, REGON 142885184, zwaną dalej Kancelarią.
3.    Administratorem Bezpieczeństwa Informacji jest Jarosław Panasiuk, ul. Poznańska 3 lok. 18, 00-680 Warszawa, który nadzoruje przestrzeganie zasad przetwarzania i bezpieczeństwa danych osobowych.

§2
Podstawowe pojęcia

1.    DANE OSOBOWE – rozumie się przez to informacje zawierające: imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej email, oraz inne dane w tym dane teleadresowe, wprowadzone przez Użytkownika dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania w wyniku wprowadzenia tych informacji podczas korzystania z usług dostarczanych przez Usługodawcę).
2.    PRZETWARZANIE DANYCH – rozumie się przez to jakiekolwiek operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie, a zwłaszcza te, które wykonuje się w systemach informatycznych.
3.    NARUSZENIU OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH – rozumie się przez to nielegalne ujawnienie, pozyskanie, niepowołany dostęp, nieuzasadnioną modyfikację lub zniszczenie danych osobowych.
4.    USŁUGODAWCA – rozumie się przez  to Administratora Danych Osobowych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przy wykorzystaniu witryny internetowej: www.omega-kancelaria.pl.
5.    UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna korzystająca z usług oferowanych przez Usługodawcę w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przy wykorzystaniu witryny internetowej: www.omega-kancelaria.pl.

§3
Rodzaje przetwarzanych Danych Osobowych oraz zakres przetwarzania

1.    Przetwarzanie danych osobowych odbywa się poprzez gromadzenie danych za pośrednictwem aplikacji internetowych umieszczonych na stronie www.omega-kancelaria.pl oznaczonych jako formularz rejestracji oraz poprzez przechowywanie tych danych i użycie ich do kontaktu, oraz świadczenia usług przez Kancelarię na rzecz osoby fizycznej, której dane dotyczą.
2.    Administrator  Danych Osobowych może przetwarzać również inne dane osobowe, które nie są niezbędne do korzystania z portalu, jednakże mogą ułatwić korzystanie z niego lub uniemożliwić dostęp do niektórych funkcji, np. adres, numer NIP, nr rachunku bankowego.
3.    Wprowadzenie danych osobowych do formularza rejestracji jest całkowicie dobrowolne i odbywa się poprzez wpisanie ich przez Użytkownika, którego dane dotyczą. Zakres ten obejmuje podanie imienia i nazwiska, numeru telefonu, oraz adresu poczty elektronicznej e-mail. Dane wskazane powyżej są niezbędne do korzystania z usług.
4.    Korzystanie z witryny: www.omega-kancelaria.pl  nie wymaga zarejestrowania się jako użytkownik. Tym samym użytkownicy nie dzielą się na zarejestrowanych i niezarejestrowanych.
5.    Jeżeli w toku realizacji usługi świadczonej przez Usługodawcę wymaga przesłania dokumentów w formie elektronicznej, zawierających dane osobowe osób trzecich, Użytkownik obowiązany jest do dokonania anonimizacji dokumentów poprzez zaczernienie lub w inny sposób uniemożliwienie odczytu danych osobowych osób trzecich. W przypadku opisu sytuacji podobnie  Użytkownik obowiązany jest do anonimizacji danych osób trzecich.
6.    Dane osobowe dot. pochodzenia rasowego, etnicznego, poglądów politycznych, przekonań religijnych, filozoficznych, przynależność wyznaniową, partyjną lub związkową, oraz danych o stanie zdrowia, kodzie genetycznym, nałogach, życiu seksualnym, a także dane dot. skazań, orzeczeń o ukaraniu, mandatów karnych oraz innych orzeczeń nie są gromadzone przez Administratora Danych Osobowych. Jeżeli Użytkownik w toku realizacji usług przekaże tego typu informacje winien jest uczynić to w sposób uniemożliwiający identyfikację osoby, której one dotyczą.

§ 4
Cele przetwarzania danych osobowych

1.    Dane Osobowe wykorzystywane są wyłącznie w związku  korzystaniem przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, w szczególności uzyskaniem porady prawnej (lub innej usługi prawnej), w celach księgowych (obsługa rozliczeń finansowych z Użytkownikiem) oraz kontaktach z Użytkownikiem.
2.    Dane Osobowe Użytkowników mogę być wykorzystywane w celu przesyłania informacji handlowych, promocyjnych, o ile Użytkownik wyrazi na to zgodę. Zgoda powyższa może być w każdym czasie odwołana przez Użytkownika.

§5
Sposób przetwarzania Danych Osobowych

1.    Administrator Danych Osobowych zobowiązany jest dołożyć szczególnej staranności w celu zapobiegania naruszeniu ochrony danych osobowych.
2.    Administrator danych osobowych zobowiązany jest zapewnić:
a)    przetwarzane danych  zgodnie z prawem i zgodnie z celem określonym przepisami niniejszej Polityki Prywatności,
b)    zbieranie dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i nie poddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
c)    przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
3.    Niedopuszczalne jest przetwarzanie danych w innym celu niż określony w Polityce Prywatności.
4.    Administrator Danych Osobowych oraz osoby upoważnione do przetwarzania tych danych obowiązani są zastosować środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych. Ochrona powyższa powinna zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
5.    Administrator, w przypadku korzystania przez Użytkownika z witryny internetowej: www.omega-kancelaria.pl w sposób niedozwolony, sprzeczny z przepisami prawa lub Regulaminem witryny,  uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Użytkownik, przy jednoczesnym zabezpieczeniu stosownych dowodów.

§ 6
Dostęp do Danych Osobowych

1.    Dostęp do Danych Osobowych posiada: Administrator danych Osobowych, pracownicy oraz osoby świadczące usługi na rzecz Usługodawcy w związku ze świadczeniem usług za pomocą witryny internetowej www.omega-kancelaria.pl, a także informatycy, administratorzy bezpieczeństwa, podmioty zajmujące się konserwacją i administrowaniem witryny internetowej.
2.    Dostęp przez osoby, których mowa w ustępie poprzedzającym odbywa się w zakresie określonym przez Administratora Danych Osobowych.
3.    Administrator obowiązany jest zapewnić kontrolę nad rodzajem danych osobowych wprowadzanych i przetwarzanych, terminem oraz sposobem ich przetwarzania, a także osobą upoważnioną do ich przetwarzania.
4.    Administrator danych osobowych prowadzi ewidencję osób upoważnionych do ich przetwarzania. Osoby, które zostały upoważnione do przetwarzania danych, są obowiązane zachować w tajemnicy dane osobowe oraz sposoby ich zabezpieczenia.

§ 7
Uprawnienia Użytkownika

1.    Osoba fizyczna, której dane są przetwarzane przez Administratora ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, a także dokonywania zmian, żądania ich usunięcia na zasadach określonych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, z zastrzeżeniem, iż Administrator uprawniony jest do dalszego przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
2.    Użytkownik prawo wglądu i poprawiania swoich danych.
3.    Użytkownik ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych poprzez zgłoszenie tego faktu pisemnie na adres Kancelarii. Cofnięcie zgody winno nastąpić poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: zgloszenia@omega-kancelaria.pl.

§ 8
Postanowienia końcowe

1.    W sprawach nieobjętych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy ustawy o ochronie danych osobowych.
2.    Administrator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Polityce Prywatności. Zmiany wchodzą w życie z chwilą zamieszczenia zmienionej Polityki Prywatności w witrynie internetowej.

Nasi partnerzy